Een goede werksfeer kan wonderen doen voor de productiviteit van de werknemers. Daarnaast kan het ook het ziekteverzuim verminderen. Redenen genoeg om te zorgen voor een goede werksfeer. Om je …
De bedrijfscultuur: een collectieve mindset
Je hebt de term bedrijfscultuur vast al eens voorbij horen komen. Misschien ben je benieuwd naar de exacte betekenis hiervan, in dit artikel vertellen we er meer over. De algemene …
De werkzaamheden van een manager
Voor veel mensen zijn de werkzaamheden van een manager maar vaag. Managers werken bij organisaties waar uitvoerende taken worden uitgevoerd. De manager geeft leiding aan de werknemer of werknemers welke …
Bestaat er een juiste manier van leiding geven?
Leidinggeven is mensenwerk en dat maakt het uitdagend en uniek. Geen mens is hetzelfde en de uitdaging om hierop in te kunnen spelen. Daarom is het als leidinggevende van belang …
Administratie uitbesteden
De termen administratie en boekhouding worden nogal eens door elkaar heen gebruikt. Maar eigenlijk is de boekhouding een onderdeel van de administratie. De boekhouding, waarbij men zich concentreert op de …